רבני הציונות הדתית: "הממשלה תפגע בדברים היסודיים ביותר בענייני דת"

    אבי רבינא No Comments on רבני הציונות הדתית: "הממשלה תפגע בדברים היסודיים ביותר בענייני דת"

    רוב רבני הציונות יוצאים במכתב חריף ונוקב כנגד הקמת ממשלת השמאל בראשות לפיד ובנט, ומזהירים מפני פגיעה בעניני דת ומדינה ואף בביטחון המדינה, "ממשלה זאת מנוגדת לחלוטין לרצון העם כפי שבא לידי ביטוי באופן נחרץ בבחירות האחרונות".

    צילום: פלאש 90
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההתקדמות הקריטית בהקמת ממשלת השמאל, היום (חמישי) יוצאים רוב רבני הציונות הדתית כנגד הקמת ממשלת השמאל בראשות לפיד ובנט. כזכור ח"כ ניר אורבך מסתמן שנענה לקריאות הרבנים וככל הנראה יתנגד להקמת ממשלת השמאל.

    תחת הכותרת "קריאת רבני ישראל", כותבים הרבנים:  "אי אפשר להשלים עם המציאות שתקום ממשלה בישראל שתפגע בדברים היסודיים ביותר בענייני דת ומדינה שהיו מקובלים מאז קום".

    הרבנים מזהירים מפגיעה בביטחון ישראל, "מדינת ישראל ועד היום על ידי כל ממשלות ישראל, אין ספק שבממשלה זאת ייפגעו גם ענייני הבטחון, ששייכים לעצם קיומנו, כאשר היא נשענת על תומכי טרור וגם יהיו בה שרים שקוראים לבית הדין הבינלאומי בהאג לחקור את מפקדי צה"ל על פשעי מלחמה".

    הרבנים הבהירו כי "ממשלה זאת מנוגדת לחלוטין לרצון העם כפי שבא לידי ביטוי באופן נחרץ בבחירות האחרונות. חייבים להשתדל ולעשות הכל כדי שממשלה זאת לא תקום". לכן מבהירים הרבנים כי גם כעת "זה לא מאוחר מדי. זה בהחלט אפשרי. נפעל ובעזרת ד' נצליח".

    מכתב הרבנים:



    0 תגובות